När frustrationen växer

Och som förväntat fick vi spendera gårdagskvällen i mörker... Men min mobil var fulladdad och vi har skaffat nån slags, vene vad jag skall kalla det, som gör att vi i alla fall har internet. Så mig gick det ingen större nöd på. Men efter tre timmar kom den tillbaka och idag är stormen som borta. Solen skiner och himlen är blå.

Jag har hemstudiedag idag, så just nu ligger jag ner bäddad i soffan och googlar som en jäkla dåre. Skall göra en presentation om Mat och dryck i kombination genom tiderna, och det finns det inte speciellt mycket fakt om.. Frustrationen börjar ta över och jag känner hur jag dras längre bort i tankarna.
Jag kan ju se ett avsnitt av Vampire Diarie soch sen plugga lite till? Äsch vi skiter i de här, jag kan göra det imorgon? Okej, en liten paus, skall bara kolla några bloggar, och facebook, och mailen, och så var det ju den där filmen jag så gärna ville se... 
Koncentrationssvårigheter och dåliga uräkter, det vet jag dock allt om.
 
 
 
Thinking
 
Såhät känner jag mig just nu, Och det värsta är att jag inte ens har nån glass..











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se