Landskamp

Igår var jag i stockholm igen! Den härgångnen var handlade det dock inte om choklad och shopping utan nu vart all fokus på fotboll. Sverige - Tyskland på Friends arena. Har aldrig varit på en landskamp förut eller på friends så det var ju roligt, men kunde kanske gått och sett en roligare match.
Sverige hade många bra spelare borta och det var inte spelmässigt en så speciellt bra fotbollsmatch,
särskilt inte från sverige sida då, men tyskarna är duktiga och det var ändå stark jobbat att göra tre mål.
För er som av någon anledning inte såg matchen blev det tillslut 5-3 tyskland.
Så himla roligt att se fotboll när det är så mycket folk. 50 000 pers, i blått och gult, underbart! Vill så gärna gå och se flera landskamper, tills dess måste jag dock införskaffa en sverigetröja.
Orleifson Nr 5, de skulle sitta fint de.
Som alla andra kvällar har jag bäddat ner mig i sängen med katten, ligger och ser på The Hunger Games och kommer somna snart, trött som tusan och inte så pigg till artt gå till skolan imorgon, meeen nästan vecka är det höstlov!
 
 


Emma och Paulina    •  

Hej! Vilken fin blogg du har! Vi har precis börjat blogga, skulle vara jätte kul om du kika in! :) Kram!










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se