Jag är rätt så konstig

Känner mig som en jäkla berg-och-dalbana. Ena minuten är jag hur pigg/glad/jobbig, what ever you like to call it, som helst och 2 minuter senare känns det som om jag skulle kunna somna stående, haha. Kanske håller på att bli officiellt knäpp. Nog om det, jag borde egentligen byta om nu för skall iväg och träna om inte allt för länge. Men jag sitter vid datorn istället, så får jag bråttom så in i helvete sen, brukar vara så.
Gör jag något för att ändra det? nej. 
Känner att jag skulle kunna skriva ett hur flummigt inlägg som helst nu, men får försöka behärska mig, det finns ju faktiskt folk som läser det här, och jag vill ju inte att de skall tro att jag är konstig eller så...
Det heter sarkasm
 
 
Sydafrika, Cape town - Waterfront











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se