Champions League & Chokladmässa

Idag har det varit en riktigt tråkig hösta dag här hemma. Regn och blåst. Så då tog jag och flydde hem till Julia och det var mycket bra gjort. Skrattar alltid så jäkla mycket när jag är med den tjejen alltså ♥
Just nu sitter jag och kollar på Champions league, Milan-Barcelona. Så här på hösten, när serien är slut och man kanske har träningsuppehåll, det är då jag blir som mest sugen på att spela fotboll, se på fotboll, läsa om fotboll. Undrar varför. Har säkert nåt att göra med - "Man vill alltid ha det man inte kan få" principen. 
Men mycket mer som är värt att nämna har inte hänt idag, såå därför kommer här lite bilder från chokladmässan jag var på för några helger sen!
 
 
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se