Vad är väl en bal på slottet?

 
Igårkväll var jag på min första bal, dock inte som gäst, men som personal. Stenkyrkabalen för att vara exakt och vi vart där med skolan och serverade en tre rätters middag. Var faktiskt lite nervös efter som jag aldrig serverat förut men det gick faktiskt jättebra, och det bästa av allt med att jobba på sånna fester är att man får äta av maten. Måste vara bland det godaste jag ätit i hela mitt liv ♥ 

Ikväll hade vi äntligen våran först träning med a-laget sen nästan 2 månaders uppehåll, har ju tränat på annat håll men det vart riktigt kul att få träffa laget igen. Kanske inte en av våra seriösaste träningar men sjukt kul, haha. 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se