Preimär!

Idag är en stor dag, Sverig möter Portugal och så, äntligen, äntligen, ÄNTLIGEN har Hunger Games: Catching Fire premiär!! Och det bästa av allt är att jag har biljetter till Hunger Games night vilket betyder att de först visar den första filmen och vid midnatt är det premiär för den nya.
Så ikväll kommer jag spenadera hela 5 timmar i biosalongen, sjuk roligt skall det bli och jag har verkligen sett fram emot det här!  Det suger lite att jag missar fotbollen men får väl hålla ett öga på telefonen och hålla mig uppdaterad. Helt plötslig när det är som mest spännande i film kommer jag ge i från mig ett vrål av lycka när Sverige tar ledningen, haha kan se det framför mig!
 
 


Anonym    •  

hur går det min min och linas video ;)

Svar: Den går ingenstans, är så jäkla upptagen upp just ;)
Mikaela Orlefison










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se