När de inte blir som man tänkt sig

Jag har tränat och jag har ätit. Kollade lite på vad för matcher som gick ikväll, när jag såg att Juventus - Real Madrid spelade visste jag precis vad jag skulle se ikväll, efter att ha skyndat mig hem från träningen insåg jag till min stora besvikelse att vi inte har de kanalerna... OHH! Så jag får nöja mig med PSG - Anderlecht istället, suck. Hatar när man verkligen ser fram emot och så blir det inte så. Men som tur är har jag världens bästa app som jag kan följa matchen med ändå. Live score addicts, där man följer sina favorit lag, kan kolla matcher rapporter, tabeller och mål mm. Riktigt bra app! Om du är fotbolls intresserad vill säga ;)














Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se