Mina fem favoriter

Ännu en kall dag och ännu en dag i köket. Är så himla trött eftrer idag. Som sagt har det lagats en massa mat, det har serverats och det gigantiska berget av disk som vi lämnade efter oss vill jag inte ens tänka på. Har ännu två timmar kvar tills träningen så just nu lyssnar jag på One Directions nya album Midnight Memories som kom ut igår. JAG DÖR VAD BRA DET ÄR!! Så härligt med ny, glad musik så här under mörka höst dagar. Speciellt från dessa fem underbra killar. Kan verkligen inte fatta att jag skall få se dem live i sommar, 199 days to go! Haha, så löjligt lång tid kvar..
 
 
 
 


Emma    •  

lyssnar på deras album och bakar lussebullar, JAG DÖR VAD DEM ÄR BRA!!! snaaart ska vi SE dem, bara några hundra meter kommer dem vara ifrån oss! dax att börja fila på en kidnappningsplan! ;D <3










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se