Långpromenad & Ravioli

Började dagen med en ordentlig sovmorgon och sen frukost framför datorn. Efter lunch kom Julia hit och det blev en hel timmes promenad i skogen med hunden. Var jätte mysigt att bara få prata av sig, om livet, vänner, övernaturliga väsen och så vidare. När Hon åkt hem kom Jennie in och jag lagade en super god middag. Ravioli med spenat och fetaost, stekt kyckling och sallad, oj så gott, ääälskar verkligen ravioli.
Men nu har Jennie gått hem, jag har diskat och fixat och ligger på soffan och slösurfar. Funderar snart på att gå och lägga mig faktiskt, skola imorgon ju, och med tanke på hela förmiddagen skall spenderas med näsan i matteboken behöver jag all energi kan kan få ;)
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se