Ett riktigt Stolpskott

Nu efter fem dagars träning tar jag två dagar ledigt för att vila upp kroppen igen. Har haft tusen saker att göra denna vecka och än är den inte slut. Men det är roliga grejer så jag är glad ändå!
Idag har det varit en rikitgt bra dag i skolan. Förmiddagens matte vart väl inte så jätte rolig men det var däremot eftermidagens indrott lektion där vi spelade både volleyboll och fotboll, sjukt roligt! Direkt när jag kom hem var det bara att åka till nästa träning. Det vart så sjukt blåsigt att det bara var löjligt. Körde match 6 mot 2 i princip hela träningen. Jag vart på tvålaget och det var bland de jobbigaste jag gjort den här veckan, och att jag sköt minst 5 stolpskott, var av ett kanonskott från 30 meter, gjorde ju inte direkt saken bättre, haha.
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se