En välbehövlig ledig dag

Godmorgon! Hade så himla roligt igår och filmen levde verkligen upp till mina förväntningar. Rekomenderar den verkligen! Var faktiskt rätt så trött efter första filmen men så fort klockan slog tolv och nästa film började var jag helt plötsligt hur pigg som helst! Idag är jag inte lika pigg, var hemma i Levide igen vid halv 4 i morse. Men fick i alla fall 8 timmars sömn. Säger bara att det var en jäkla tur att jag var ledig idag ;) Restan av dagen tänkte jag nog hänga på soffan och kolla på film, så får vi hoppas att jag är vaken till träningen ikväll, haha :)
 
 
 
 
 


Anonym    •  

hur går det med julias och linas video? // anonym

Svar: Den håller på att redigeras!
Mikaela Orlefison










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se