En massa tid att fördriva

Sovmorgon och sena frukostar, det måste vara bland det bästa jag vet. Så himla skötn att vakan och veta att man inte har nån tid att passa och sen bara i lugn och ro fördriva förmiddagen framför datorn med rikitgt bra musik.
 Var hur taggad som helst för att äntligen få dra igågn och träna med mitt lag igen. Hade verkligen sett fram emot det men imorse fick jag reda på att träningen var inställd, Blev verkligen jätte besviken och vet inte rikitg vad jag skall göra idag längre. Men lite träning av nån form skall vi nog kunna åstakomma, sen så blir det lite fix i trädgården och så skall det lagas mat, kanske kommer få ihop den här dagen endå!
 
 
Min absoluta favorit frukost, egen gjord musli, vaniljyoghurt, frysta hallon och kiwi ♥











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se