Adventsmys & Julbomber

Igår efter skolan åkte jag in till Visby med min bästis Julia. Först var tanken att vi skulle julhandla lite. Handla gjorde vi men bara till oss själva, haha. Efter det åkte vi och kollade på Hockey. Vinst till Roma trodde vi när vi åkte därifrån, men lästa i tidningen att domaren ångrat sig lång efter matchens slut och därefter forlörade de på straffar. Kanske lika bra att vi åkte hem ändå, inte speciellt kul att se. När jag senare kom hem till Levide var det som om en bomb hade exploderat i köket. En julbomd. Gardiner, stjärnor och röda ljus överallt. Till och med mitt rum var julpyntat! 
Nu är jag på väg in till Visby för att ha lite adventsmys med pingislaget. Och nu börjar jag få brottom om jag skall hinna med min skjuts!
 
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se