1996 - 2013 ♥

Fina fina Sissel, 1996-2013. En av de sötaste katterna jag mött, världens gosigaste mage och de mjukaste tassarna man kan tänka sig.Vem skall nu väcka mig mitt i natten med en blöt nos i ansiktet, vem skall jag dela mina ostbågar med,  och vem skall jag prata med när jag har tråkigt.
Inatt sommnade du in tät intill elementet, där du legat så många andra kalla nätter.
Kommer sakna hur de kunde ligga en hel natt på kudden brevid min och hur du tittade på en när du ville bli
kliad på magen. Hoppas du har de bättre nu, de fötjänar du efter 17 år trogen tjänst ♥
 
 
 


Marika    •  

Glad att jag fick träffa henne i helgen en sista gång.. Fina goa lilla Sissel..
Tack för att du och mamma tagit så väl hand om henne..










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se