Soliga dagar är lika med lata dagar

Värme, värme, värme. Så otroligt varmt det har varit, eller är, idag! Kan inte direkt påstå att jag gjort speciellt mycket idag, har inte funnits någon ork. Jag har mest vara varit. Jag åt frukost ute i det grön med en bra bok, legat i skuggan och prata med Jennie, städat och ätit glass med hallon och strössel. Allt som man kan tänkas göra varma dagar som dessa. Nu skall jag snart iväg på fotbollsträning. Varmt som tusan kommer det bli, men
thats just a part of the game.
 
 
Min Frukost:
Fil och vanilj yoghurt med hallon, musli, havrekuddar & frön. Äppel klyftor med jordnöttsmör.
Ett glas Apelsin juice











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se