Och nu är jag tillbaka till verkligheten

Nu har jag börjat vakan till efter den långa resan hem. 2 timmar till Johannesburg, 10 till Amsterdam, 2 till Stockholm och en timme till Gotland. Kom hem några timmar tidigare än planerat cå det var väldigt skönt med tanke på att idag var det första dagen på sommarjobbet. Working 7 - 14.
Tänkte ligga på soffan ett par timmar nu innan fotbollsträningen. Lär väl få sätta väckarklocka för nu börjar jag bli trött på riktigt. Men allt har varit värt det och när jag kommit till rätta igen här hemma dyker en massa bilder upp!
  
 
 
 
 


meep    •  

welcome back! Hoppas du har haft riktigt awesome!
Får sms o berätta om det sen! Aight? :DDDD

Svar: Thank you! det finns rätt så mycket att berätta skall du veta ;)
Mikaela Orlefison










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se