Allt är under kontroll, än så länge

Tänk så sknt det kan vara med sommarlov. Bland det bästa jag vet är att stiga upp på morgonen, alltså morgonen typ kl 9, och sen äta min frukost i lung och ro, ensam, kollandes på någon bra serie. Hatar att stressa på morgnarna och att sova till klockan 3 stressar mig också då jag känner att jag inte hinner göra något vettigt på hela dagen. 
Jag packar och jag packar. Det går förvånadsvärt bra faktiskt. Värre lär det väl bli i bilen till båten imorgon när jag sitter och tänker på allt jag kan ha glömt. Ni vet hur de är: jäklar tog jag med mig mobilladdaren, kastar sig bak i baksätet, rotar igenom väskan, känner paniken växa för varje sekund och kan sedan andas ut när jag håller den i in hand, precis som de andra 75 gångerna jag redan kollat, hahah
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se