Om min framtid

När jag blir stor vill jag bo i ett litet hus, eller snarare n stuga. Men en stor trä terass och et sovloft. Jag vill ha en växthus där jag kan odla mina egna grönsaker, en kryddträdgård full med citrontimjan och massa blommor överallt. Problemet är dock att bland det tråkigatse som finns måste ju vara trädgårdsarbete. Rensa ogräs, klippa & fixa, plantera, rensa ogräs och rensa ogräs. Så jag har två allternativ.
 
 
Ett - skaffa en trädgårdmästare. Men då kommer ju den där lilla extra utgiften varje månad som jag mycket hällre lägger på något annat, så som ostbågar och grejer till kameran.
 
 
2 - Skalla en rummskamrat med stort intresse för trädgårdsarbete (eller med mycket pengar).
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se