Mycket text & mycket underbara tjejer

Sommar, sommar, sommar. Idag har jag tagit mitt första dopp i havet och det var så skönt! Spelade tennis med syskonen och bara njöt av det förvånandsvärt varma vattnet. Någon timme i solstolen blev det också och en rätt så osmikrande bränna blev det också efter min halterneck bikini. 
Igår var så himla mysig dag! Åkte till Julias stuga i Herta med Julia, Petra och Lina, käkade hamburgare och åt en sån fruktansvärt god efterrätt med daimglass och hallon. Älskar så att umgås med dessa tjejer, går inte att vara på annat än bra humör, många gapskratt och roliga kommentarer som jag kan skaratta åt länge. Efter det brummade vi vi vidare med mopparna till Lojsta slott och gav oss ut på en helt fantastisk paddeltur. Rosa himmel som sedan övergick i till natthimmel och dimma över skön. Allt låg helt spegelblankt. Utsikten, bergen, det var obeskrivligt. Känndes som jag var med i Berättelsen om Pi
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se