Masterchef Mikaela

Hunnit med både det ena och det andra idag. Jag har lagat mat, det blev chilli concarne med grönsaker & ris. Har också städat rummet, kollat på film och varit ute i det fina vädret och solat.

Om en timme skall jag i väg och träna fotboll, äntligen! Känns som flera veckor sen jag träna. Får väl se hur det går dock, hahah. Det värsta med att vara sjuk är att kondisen försvinner totalt, tur då att jag inte hade någon kodis innan heller då ;) Får se till att ta tag och komma igång med träningen överlag nu känner jag!
 
och den här söta kissen har hjälp mig hela dagen, hahah, han är bara för rolig ;)
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se