Ett land utan årstider?

Jag har jag faktisk hemstudie dag idag så fick se till att plugga lite också. Men nu är det klart och iväg mailat! Skall snart börja fundera lite på vad som skall bjudas till kvällsmat också, suck.
 
Jag älskar att äta, titta och läsa om mat men att komma på är jag desto sämre på.
Kommer alltid på att jag skall äta försent, så är oftast vrålhungrig och orkar då inte laga något gott utan det får helt enkelt bli lite makaroner och köttbullar eller liknande.
Därför börjar det nog bli hög tid att pallra sig ner till köket nu Mikaela, hahah ;)
 
Måste nog medge att detta är bland mina favorit väder. Solen skiner (och värmer!) allting är helt inklätt i frost och bara glittrar. Det är synd för kamera ger inte naturen sin sanna rättvisa. Man måste stå där i den iskalla luften för att inse hur fint det är.
 
Tänk ett land utan snö, nej det skulle jag inte gilla. Alla årstider måste nog vara bland det bästa med att bo i Sverige. För varje ny månad har man något att se framemot! De första blommorna efter en hård vinter, dagen de det är för varmt för långbyxor och sedan se löven skifta färg och tillslut lämna träden och ge plats åt den första snön.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se