We go together like..

Äntligen fredag. Den här veckan har bara rasat förbi. Idag har varit en otrolig fin dag måste jag säga. Klarblå himmel, sol och lätt snöfall. Får dock inte ihop det hela med blåhimmel och snöfall?

Har ätit en skål chrunch och vanilj yoghurt, mumms ♥ så himla gott ihop. Ikväll skall familjen hem till Jimmy och fira födelsedag så det bjuds på tårta, ännu mera mumms. Nu skall jag bara lägga mig ner på soffan, och göra ingenting. Så himla kallt i huset också så många filtar lär behövas, när jag vaknade imorse var det 15 grader på mitt rum, kanske lite för kallt om du frågar mig ;) 
 
Breakfast time
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se