Bio och feberfrossa

Det kom och bli en väldigt lång dag igår. Som sagt, var i skolan på förmiddagen, men det var rätt så soft. Stod och hackade lite grönsaker och chillade mest. Sen skulle jag jobba på revyn, lite mera kraftansträngande, men det gick bra. Direkt efter de hämtade Jennie mig i Klinte och vi åkte in till visby. Vi skulle se på bio och det blev Berättelsen om Pi. Inte alls som jag trodde den skulle vara men det var otrolig bra gjord. Så synd att vi inte såg den i 3D men ingen av de tiderna passade. 

Vet dock inte riktigt vad som hände med mig under film. Började frysa så in i den, kände mig helt febrig och när vi skulle gå tillbaka till bilen efter film skakade jag så in i den. Slängde mig på soffan när jag kom hem och lyckades sova en halv timme i alla fall och få upp värmen lite. 
Bilder från filmen.
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se