5 dagar av frihet

Väldigt mycket bilder och lite text här på bloggen nu tycker jag. Det beror på att jag inte gör speciellt mycket nu. Jo, jag fotar, hahah. En vanliga dag för mig ser ur typ såhär:
 
Stiger upp vid 11
Äter frukost
Kollar på tv
Äter Lunch
Sitter vid datan
Spelar wii
Fikar
Irriterar med Jennie
Äter middag
Kollar på film 
Godnatt
 
Inte speciellt spännande om du frågar mig. Snart skall jag väl åter vända till verkligheten. Syskonen åker hem, skolan börjar, börja träna igen. Fast det sist nämnda behövs! körde ett styrkepass på en ½ timme häromdagen, och har ännu en väldigt oskön träningsvärk i magen. Och för att inte tala om min kondis som gått från toppen till botten, suck. Fast får väl skylla mig själv :/
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se