Rena sommarvärmen!

Underbara sol! Utanfr fönstret hörs fågelsång och när jag tittade på termometern visades det hela +9. Får se om jag kanske skulle våga mig ut en liten sväng. 
Har inte hunnit med speciellt mycket idag, som vanligt. Hade väl varit skönt att kanske ta en springtur i detta väder men med en inte så skön men härlig träningvärk i hela låren och vaderna skulle jag nog inte komma längre än ca 200 m, heheh.
 
 


Elionia    •  

fin blogg du har :)

Svar: Tack! :)
Mikaela Orlefison

Louise    •  

SV: Tack så mycket! :D
Är allt bra med dig? :)

Svar: Jadå, hur är det själv? :)
Mikaela Orlefison

klara    •  

Jätte fin blogg sötis! <3

Svar: Tack! :D
Mikaela Orlefison

Clara    •  

Så vacker bild!

Svar: Tack! :)
Mikaela Orlefison

Emmaholm.se    •  

Härlig bild :)










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se