Härlig styrketräning & extra uppgifter

Riktigt härlig fotbollsträning idag! körde fys i drygt en halv timme, lite skottövning och sen match. Känndes rätt så bra faktiskt, de vara bara de där jäkla benhinnorna som skulle bråka under matchen men de är bra nu i alla fall.
Den här helgen har gått på tok för snabbt! känns som jag inte gjort något annat än att fara runt och vara överallt. Tror i alla fall jag är så gott som ledig nästa helg så de ser vi framemot. Nu väntar en vecka men plugg, plugg, plugg. Vi har prov på "människan & miljön" på fredag, plus att jag tog på mig en extra uppgift så skall läsa en bok och så gott som kunna den utan till, men vill man ligga på topp för man ligga i!
 
 
Jag har sagt det förut och jag säger det igen.
Att få vara en katt, sova äta och mysa vore så jäkla underbart!











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se