En banan och extra mycket choklad

Riktigt bra alla hjärtansdag om du frågar mig. Dock att det närmaste förhållande jag kom idag var när jag åt en banan är en annan sak. Men har umgåtts med en massa andra fina folke hela dan! Unnade mig själv lite presenter idag när jag var på stan och på träningen i kväll bjöds det på choklad tårta med extra choklad bakad av mej, mycket uppskattat!
Skall snart ta en dejt med kudden, och jag har faktisk sov morgon imorgon, underbart! skriver mera imorgon och bilder kommer :)
 
 
Jag är så rolig, haha!
 


chinette    •  

fin blogg :)
kolla in min blogg och tävla om att bli veckans blogg.
Intresserad utav blogglovin byte?

Svar: Tack desamma! Jo vi kan gör bloglovin byte :)
Mikaela Orlefison










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se