Vart är min kamera när jag behöver den?

Imorse tog det verkligen hur lång tid som helst att gå till bussen. Allt var bara så himla fint att jag bara gick och stirrade genom mobilkameran typ hela vägen. Så himla synd att jag inte hade tid för en riktigt fotorunda. På en av åkrarna i dimma och morogn sol står en flock på fem rådjur och betar. Känner hur ångesten växer över att jag verklige inte har tid att springa hem och hämta mitt teleobjektiv. Hade blvit typ den bästa bilden någon någonsin har tagit, haha. Men lite foto blev det i alla fall. Nu på eftermiddagen har jag hjälpt syster med att fota julkort, de blev verkligen jätte fina så de skall bli kul att sätta sig och redigera dem! 
 
 
Några bilder från mobilkameran











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se