Varmast i Sverige

Varmast i Sverige just nu måste i alla fall vara mitt rum. Så fruktansvärt varmt där inne och jag förstår verkligen inte hur jag vrider av elementet, haha. Får typ ha fönstret på vid gavel så att jag i alla fall får in syre att andas!
Men förutom det är allt bra. Den senaste tiden har jag mest bara tagit det lungt. Igår var jag på bio med en kompis och såg The Hobbit, åkte sen till klinte vilket gav mig en timmes sovmorgon i morse, välbehövligt, och väl i skolan möttes jag av ett minst sagt annurlunda luciatåg bestående av respektive lärare på skolan. En föreläsning och en  fika senare kunde jag sen ta tidiga bussen hem, 13.15.
Super skön fredag och bättre blir det för ikväll skall jag hem till Julia ♥
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se