Stressad av klockan

Känns som om jag är överallt förutom hemma just nu.  Sammtidigt så känner jag att ja inte får ett dugg gjort.  Som att sova sig utvilad till exempel.  Imorse vaknade jag klockan 4.03 och var verkligen hur pigg som helst.  Sammtidigt hade jag verkligen ingen större lust att lämna sängen och desto flera timmar som gick och ju närmare tiden tills mitt alarm skulle ringa blev jag bara mer och mer stressad.  
Men jag somnade tillslut och när sen alarmet väl ringde, sket jag totalt i det och sov en stund till.  Det visade sig vara en jätte dålig idé, då jag istället för att känna mig utvilad fick stressa som en tok för att komma iväg i tid,  och det blir man ju inte direkt piggare av.  
När jag kom hem var en lång varm dusch precis vad jag behövde innan jag kröp ner i sängen igen med Sagan om ringen på tv skärmen.  Efter det orkade jag till och med att vara glad och social då vi hade gäster hos oss,  och det fanns även lite ork till att åka till klinte och hänga med både syster och bror.  Trevligt slut på denna vecka och nu ser jag verkligen framemot att få sova,  och då helst utan att vakan mitt i natten.  
 
 
 


mamma till william o wilma    •  

Fin bild :)










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se