Om jag känner mig själv rätt..

Igår var jag med mina fina vänner Julia och Lina i Visby och såg på bio. Självklart så såg vi Justin Biebers - Believe, och den var verkligen bra! Väldigt annorlunda mot hans första film, men tycker det är roligt se honom bli äldre och hur han utvecklas som musiker (Nej, jag är ingen nördig belieber, vad får dej att tro det? haha)
Idag har det varit fullt upp och jag har hunnit med en knatteträning,dammsugit, skurat golvet, slått in julklappar, spelat piano, tränat fotboll och gjort en smörgåstårta. Nu är tanken att jag skulle gå och lägga mig tidigt, det vill säga för typ 10 minuter sen. Men om jag känner mig själv rätt kommer det dröja minst ännu en halv timme så jag skall kolla diverse bloggar, facebook, mail, we♥it, osv..
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se