För att jag har världens bästa vänner ♥

Igår var det en sån där dag då man känner att man aldirg borde ha lämnat sängen. Oflyt, pinsamheter och en massa tjafs gjorde att mitt humör blev fruktansvärt dåligt. När jag äntligen kom hem drog jag på mig hörlurarna och satt igång låtar med så mycket bas jag bara hittade och drog upp volymen till max. Var verkligen inte på humör för något annat och funderade på att skita i kvällens träningen. Men oj så glad jag är att ja inte gjorde det! Mina vänner måste vara de bästa i hela världen. Från att bara hatat allt ligger jag på golvet och gråter av skratt. Skrattar alltid när jag är med dom, det går helt enkelt inte att vara på dåligt humör. Underbara är de verkligen och vet inte vad jag skulle göra utan dom ♥ ♥ 
 
 
 


Lina    •  

aww, saknar er tjejer sjukt mycket! <3

Svar: Saknar dej också Lina, jätte mycket! <3
Mikaela Orlefison

jullancool    •  

tider<3










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se