Den första snön & Idol final

Nu får jag säga att det är vinter på rikitgt för idag har den första snön kommit! Tycker det är jätte mysgit verkligen, dock skulle jag kunna klara mig bra utan den fruktansvärda blåsten, storm för tusan! För övrigt har det varit en härlig fredag. Äntligen har vårat prjekt i entreprenöskapen färdigt och redovisat och det känns erkligen jätte bra. Efter skolan han jag med att spela lite fotboll men en kompis och sen var det dax
för fredagsmys med ostbågar, julmust och Idol-finalen.
Fotbollsälskare som jag är hejar jag ju självklart på Kevin, och så ser han ju faktiskt väldigt bra ut också ;)
 
 
 
Riktigt så här fint har vi det inte här, ännu. Men förhoppningsvis snart i alla fall :)
Förresten, notera min nya, lite vinterigare design. Själv blev jag jätte nöjd med den!











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se