Vart skall jag börja, hur skall jag göra?

Lugn och skön dag på jobbet, slog rekordet på cyklingen med nästan 5 minuter, har badad i havet och har nu intagit soffläge inför en lång kväll med diverse serier och filmer. Imorgon är jag ledig, från jobbet i alla fall. Men knatteträning, gräsklippning, egen fotbollsträning och grillkväll står dock på schemt. Men jag har sovmorgon och det är det viktigaste för mig!

Så mycket bilder från karlsön attjag knappt vet vart jag skall börja, vilka jag skall ladda upp, vilka som inte behöver redigeras och vilka som helt enkelt bara skall direkt till papperskorgen. Men här har jag i alla fall ploclat fram tre av mina favoriter
 
 
 
 


Anonym    •  

Måste bara säga att du är sjukt duktig! Bilderna ser helt förtrollande ut!

angelica    •  

Underbart fint!! :)

Svar: Tack så mycket!
Mikaela Orlefison










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se