Medeltid och hjärtattack

Sista jobbdagen har paserat och nu har jag sommarlov på riktigt. Vet dokc inte riktigt vad jag skall göra med all tid?  Men idag har jag i alla fall vandrat omkring på medtidmarkanden. Så jäkla mysigt det är! Älskar doften, folket, kläderna, känslan, allt! Skulle lätt kunna tänka mig att spendera några dagar där iklädd tidsengliga kläder och med en pilbåge på ryggen, och såklart en kamera över axeln.
Många bilder blev det idag och här är ett par stycken till att börja med :)
Tema: Magi
 
 
Denna snubbe hittade jag då han smög omkring i folkmassorna. Jag var fullt upptagen av att fotografera denna lite obehagliga varelse så när jag tittar upp från kameran och får syn på ett likadant läder ansikte ca 5 cm från mitt eget kan jag ju säga att jag inte var beredd på det. Ett konstigt skrik flög ur mig och jag är säker på att de skrattade gott bakom de där maskerna..











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se