Tårta med vaniljkräm och klänningar

Så himla skönt väder det är ute idag! det har nästan slutat blåsa och solen är så varm och skolan. Idag i skolan hade vi NP på förmiddagen och efter det hade vi ca 40 min lektion men sen fick vi gå och äta tårta. Vi heter ju inte Donner gymmnasiet längre, utan u går jag på Gute skolan södra. Så de hissade en flagga, satt upp en skyllt och vi fick tårta med vaniljkräm och jordgubbar. Rätt så bra dag faktiskt. 
 

Det närmar sig sommarlov och har börjar kolla på lite klänningar. Visst jag slutar bara 1:a men har insett att jag behöver en kläning till lite andra kommande tillställningar, hahah ;)
Dassa står det mellan, både från H&M, så fin men kan verkligen inte bestämma mig..
 
 
summer time
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se