Seriepermiär & stress

 Fick stressa som tusan imorse. Jag hade gott om tid, och helt plötsligt blev klockan jätte mycket och jag fick trampa som en dåre till bussen. Självklart hade jag ju motvind också, vill inte ens tänka på hur mitt ny plattade hår såg ut när jag var framme, hahah!

Till lite positivare nyheter. Igår hade vi seriepremiär i dam div. 4. Klockan 19.00 var det avspark på en solig konstgräsplan i Hemse.
Glidtacklingarna satt, passningarna kom rätt och en jäkla härlig inställning och fight genom matchen.
Och en visnt blev det med hela 7-1 tillslut, så underbart!
Älskar verkligen att vinna, bästa känslan i hela världen ♥ 
 
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se