"Någon passande och lite rolig rubrik"

Hola! eftersom jag var klar med allt som jag skulle fick jag ta tidiga bussen hem, så jäkla skönt. Regnet har slutat och nu verkar det till och med som om solen bestämmt sig för att komma fram en stund. Fats mina planer för dagen är faktiskt att stanna inomhus och städa mitt rum, låter jätte kul va?
 


Väggblomman    •  

"Tagen på bar gärning där jag sitter med den blåa gitarren i famnen och med flyktvägen blockerad. Min högsta önskan att smälla av och vakna upp någon annanstans, i en trygghet långt borta från allt som heter nutid..."

Vill du läsa hela historien?
Besök believethis.blogg.se










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se