Just do it

Provjobbet gick jätte bra och jag skall tillbaka nästa onsdag. Första fotbollsträningen tillbaka påön igen gick också bra, känns bara som jag har sämren kondis nu än innan vi åkte, haha ;)
När jag kom hem körde jag ett riktigt härligt fyspass al'a PT Fia. Inriktade mig på bålstyrka idag, något jag tydligen verkligen behöver träna vidare på. Men det är roligt att ha ett mål,
Det är därför jag gillar att träna, för jag älskar att vinna.
 
 


Marika    •  

Jätte bra för dig som är ganska lång att träna bålstyrka eller core som det kallas:) Skippa sit ups och kör plankan i olika kombinationer, absolut bäst!! Hör av dig om du vill ha tips på övningar:) En stark core är grunden i att vi jobbar rätt i många andra övningar och även i vardagen.. Sen är det ju ganska snyggt med en vältränad mage;) kör hårt!! Kramis

Svar: Jag vill gärna ha tips på flera övningar! gärna som man bara kan göra med bara kroppen och utan tyngder, maskiner och sånt :)
Mikaela Orlefison










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se