Att skriva eller inte skriva

Idag så har jag varit i Visby med min klass och gått på lite studiebesök. Strand hotell, turistbyrån och resebyrån bland annat. Kom hem för ungefär 2 timmar sen och har i princip bara pluggat sen dess. Har en redovisning till Nationella proven om knappt 2 veckor och en novell som skall vara klar nu i veckan.
 
Blir så trött när jag skriver noveller. Så många tankar och ideer men får bara inte ner det på papper. Jag får ångest, tycker allt är rörigt, oklart och så slutar det med att jag dumpar hela lektionens arbete i papperskorgen och skriver en ny när jag kommer hem. Kanske skulle skriva en novell om att skriva en novell? Jag verkar ju ha rätt så mycket åsikter om de. 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se