Vart kommer allt vatten ifrån??

Det blev en välbehövlig sov morgon idag kan jag säga. Var helt slut i går kväll. Efter skolan var jag och tränade fotboll i spöregn på klinte. Herregud, ni anar inte hur blöt jag var. Fick vrida ur mig själv innan jag satte mig på bussen till Levide. Hade pingis träning efter det också. Så fick sitta och käka på bussen. och ni vet de där små värme elementen på bussen? där fick mina vantar ligga och värma sig lite ^^

Skolan i går var super kul. Hela dagen höll vi på med choklad. På förmiddagen förskade vi om choklad och efetrmiddagen gick åt till att baka något med choklad. Milkshakes, cake pops och i vårat fall High hat cupcakes, mmmm ♥
 
måste tyvärr medge att våra muffins inte var riktigt lika fina ;)











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se