Så mycket kläder, så lite tid.

Kom hem med båten i går natt och det första som väntas i skolan på måndgamorgon är prov i rotfrukter och lök. Gick faktiskt helt okej, och på fisk provet fick jag 19/30 så jag är nöjd hahah. Tror aldrig jag varit nöjd över ett så dålig resultat på prov, det skall vara MVG annars blir jag fett sur. 
Skall sluta tidigt idag, jäklar vad skönt! Skall till napprapaten vid halv 3 så slutar om ca 1 ½ h. Skall nog dröja kvar lite i stan, jätte sugen på att shoppa. Men när jag väl går i affären blir det mycket såhär: en sån har jag, en sån med, näsatn en såndär, den har jag i tre olika färger. Ja ni fattar, känns som om jag redan har allt, hahah 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se