Pizza utan tomatsås?

I morgon väntas jobb, skall till Stelor. Det är så här att Donnergymnasiet driver resturangen på Hotell Stelor i några veckor fram över. Det började redan förra veckan men då var jag inte på ön. 
Börjar bli sugen på att byta hårfärg snart. Kolla lite när jag var i stan igår, men hittade inte rikitgt vad jag ville ha. Och juste, berättade rätt så slarvigt om filmen igår, hahah, var helt mentallt chockad så lallade mest bara om en massa strunt. Men efter filmen gick vi alle sammans och åt på Creperiet, spuper mysigt och super gott kan jag säga, har faktiskt aldrig ätit creps, men det var lite som pizza, fast utan tomatsås ;) och herregud, efterätten var ju löjligt god ;p
 
Något åt det här hållet hade jag tänkt mig, eller chokladbrunt, vad tror ni? 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se