Kladdkakans dag

Vet inte hur många som vet om det, men idag är det ju faktiskt kladdkakans dag! Någon som bakat?
det har tyvärr inte jag Men om jag skulle bakat skulle jag gjort de enligt detta recept!
 


Fanny    •  

sv: tack!
fin header :)

Svar: Tack så mycket :)
Mikaela Orlefison

Anna madeinjapan.nu    •  

Förstår inte hur jag kan ha missat detta! Skandal!

Svar: Hahah, det får bli ett litet nattbak ;)
Mikaela Orlefison

EMMAS!    •  

aw tack:DD

Anna madeinjapan.nu    •  

Ja, men nästan så! Får nästan lov att äta i två omgångar för att väga upp ;D

Svar: Desto mer, desto bättre! ;) Speciellt när de gäller choklad
Mikaela Orlefison

Marika    •  

Va fin din blogg blev, tyckte förra va lite rörig men denna header gillar jag skarpt;) pusselipuss

Svar: Tack, Håller med. Den var fin i början med sen blev de lite mycket ;) Super smarrigt! :D
Mikaela Orlefison

Marika    •  

PS. Chokla Domanens muffins ser väldigt smarriga ut..hihi

Rebecca    •  

åhh så göööött

Svar: Hahah ;)
Mikaela Orlefison










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se