Jag vill, kämpar & försöker

Lyckades inte sova lika läge som jag hoppats på. Har redan hunnit med att fixa med en power point presentation, ätit frukost och pluggat lite. Något i den stilen kommer nog hela min dag se ut. 
Som sagt resan var rolig. Själv fotbollen gick sådär, för min egen prestation alltså. Vi vann första matchen mot Uppland med 2-1, spelade inget. Förlorade andra matchen mot Gestrikland med 4-2, spelade första halvlek, då vi släppte in 3 mål. Bläää, det går aldrig bra när jag är med i ditriktslaget! Jag vill, kämpar och försöker, men desto mera jag dricker desto törstigare blir jag om ni fattar vad jag menar. Kände mig så jäkla tagga inför första matchen, allt funkade bra på träning på förmiddagen samt på uppvärmningen, blir bänkad. Och sen tvärt emot på lördagen och då får jag självklart spela...
Om vi går vidare som grupp två beror på hur det går i dagens match mellan Uppland och Gestrikland. 
 
 
Inte en bild från helgen, utan en match med Gotland södra
FOTO - Sandra Ruthström
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se