Ge mig en guld stjärna

Tror inte det går att förstå hur duktig jag varit idag, har pluggat i prinicp heeela dagen. Var också ute och hjälpte pappa räfsa löv. Blir så trött bara, känns om som jag inte kommer någon vart. Någon som vet hur man kan göra pluggadet roligt, musik gör mig faktiskt mest okoncentrerad, hahah.
 
 
Foto - Emma Pettersson
Redigering - Mikaela Orleifson
Modell - Mikaela Orleifson
 


Aili    •  

Åh, vilken fin bild! Jag tycker att det är riktigt jobbigt plugga länge, i mer än en timme eller så, därför brukar jag ta pauser! Lycka till med pluggandet!

Sv: Haha, åh, tusen tack!!!!! :D

Svar: Tack! och tack för tipset ;)
Mikaela Orlefison

Bea    •  

Duktigt! och väkdigt fin bild! :)

Fråga gärna något på min frågestund, direkt länk: http://photobea.blogg.se/2012/november/fragestund.html#comment

Svar: Hahah, tack!
Mikaela Orlefison










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se