Fan inte okej..

Jag brukar gilla morgonen, sitta i lung och ro och ta frukost, kolla tv, läsa, bara njuta av det tysta. Men när klockan är 04.50 är det fan inte okj att stiga upp. Är så snurrig att jag knappt kunde sätta på mig strumpora utan att rammla. Hoppas ni får en bra dag, nu åker jag mot båten och där väntar inte sömn, utan plugg, om rotfrukter och lök.
 
BRA MORGON
MIN MORGON


Marika    •  

Då vet du hur jag kände varje dag jag skulle till jobbet men då ringde kl 04.40:/ Man är helt groggy.. Synd att du inte dricker kaffe, ett par koppar brukar göra susen..hehe..

Svar: Tycker synd om dej :( Jag kör mer på en kopp o'boy, sockerkick ;)
Mikaela Orlefison










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se