Pasta Mozzarella Basilika

Hunnit med hur mycket som helst idag känns det som. Klippt gräs, pluggat so, pockat blommor i änget till mamma, skrivit ut lite bilder, fikat hos mormor, varit och handlat, lagat mat och nu skriver jag en bok reccention.

Vet inte om jag sagt det, men igår var jag i alla fall i visby och kolla på landslaget, var bollkalle till och med. och oj vilken tur jag hade, stod på precis rätt ställen ;) var på två meter från hela laget när de körde någon övning, tufft.
Skulle absolut göra om det om jag fick!
Lite bilder är nog bäst för att förklara min helg.
Alla bollkallar den dagen (med hela landslaget är i bussen)
Present till mamma påä morsdag.
Kvällens middag, pasta mozzarella sallad med baugett och parma skinka, Super gott och enkelt
Lärt mig av Marika :)











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se