I used to be normal, until i meet those losers i now call "my best friends"

Två jätte roliga dagar har passerat. Träffade syster, varit på studiebesök och inte shoppat några av sakerna jag gjort. Kom hem med båten inatt så vi är lediga från skolan idag! Måste bara säga att de där typerna i min klass är ju bara för härliga, roligaste båtresan på länge, hahah.

ingen motivation till att skirva idag, så det blir inte mycket någrannare än så.
Idag skall jag:
Skriva en bokrecention på en bok jag inte läst klart.
Åka till lasarettet och få ett träningprogram till min hand.
gå på bio och resturang med några kompisar.
Mina kompisar ↑











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se