Hennes & Mauritz

Fotbolls match igår och vinst med 3-0, sjukt gött!! Idag fortsatte det med en as rolig träning, roligaste på länge måste jag säga. Nu har jag legat på soffan och latat en stund, men det är det snart slut på. Skall upp till IP:n och kolla fotboll, Levide-När :)

H&M hade invigning på sitt nybygge igår, så hääääär mycket bättre blev det! känns inte som samma affär ens. Och vilken kollektion de hade ckså måste jag säga. Lyckades dock behärska mig, köpte bara en vit skjorta
(den på bilden) ett par vita byxor och en donutbun :)
nu tickar klockan iväg och jag måste dra!!
Allt detta och mycket mera hittar du i butiken, rekomenderar H&M 2012 enormt ♥











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se